Tartalom

Ez egy lányról szól akinek elég baja van így is, még meg kell tartania a barátja titkát. Vajon képes lesz rá, vagy összetör örökre?

2010. július 18., vasárnap

Prológus

Emlékszem....
Emlékszem az utolsó szavára...
Boldog volt. Apuval mentek a házassági évfordulójukra.A horvátországi partokra mentek.

Új srác a suliban. Mindenki erről beszél. És a srácok, na a srácok az új srác hugáról. Azért ennyire nem lehet téma....
Találkoznom kell velük, meg kell ismernem őket, de a szüleim óta, nem tudom , hogy lesz tovább és Regina is érzi, hogy nincs rendben valami.Nem jönnek haza, hol vannak?
A szüleim óta nem nagyon tudom, hogy mi történik a suliban.
Tavaly szellem diákként voltam a suliba és Aisha, a barátnőmet nagyon megijesztettem...
mondjuk tudott a baleseről, de félt, félt, hogy elveszít.
Megtörténhet, vagy kijutok a fényre? Nem tudom. Az életembe már csak a "fény" segíthet.

Tudom, hogy a húgom idegesítő és leszál rólam ha kérem, de most más, és még Joe se szól rá.
A szüleim balesete óta egyre idegesítőbb. De megértem, hogy ilyen mert nem tudja.
Mondtam Joenak, hogy már el lehet mondani neki, mert elég idős, hogy felfogja, de Joe hallgat még.
Nem értem.
Miért?

3 megjegyzés:

  1. Hali :D
    Imádom ezt a történetet <3
    Mikor lesz folyti?
    puszi
    Lindah

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi, hamarosan folytatom az első fejezettel.
    Köszi:Merilia

    VálaszTörlés
  3. Szia!


    Érdekes történetnek ígérkezik :)
    A második fejezetig elolvastam és tetszik :)
    ...kicsit több leíró részt is rakhatnál bele, de ettől függetlenül jónak ígérkezik :)
    Csak így tovább :D
    és nagyon tetszik a háttered..egyszerű mégis szép...

    Puszi: Emi

    VálaszTörlés