Tartalom

Ez egy lányról szól akinek elég baja van így is, még meg kell tartania a barátja titkát. Vajon képes lesz rá, vagy összetör örökre?

2010. július 24., szombat

4.fejezet-Újra a suliban

Eltelt két hónap és mindenki megnyugodtot valamennyire. Én elég jól beletörődtem, de az a találkozás teljesen nyomot hagyott az életemben. Holnap iskola. Remek. Találkozom a csajokkal és amilyen az én szerencsém találkozok Paullal és a húgával. Joe eléggé belejöt a felnötesdibe és láthatóan élvezi, hogy parancsolgathat. De engem nem zavar és jó látni, hogy mosolyog. Ma korán lefekszem, hogy ez a nyáriszünet ne látszodjon rajtam. Másnap reggel korán felkeltem és lementem regglizni.Az asztalon egy levelet találtam amit Joe írt.

Ha felkeltetek csináljatok reggelit. Légyszi Kendra kisérd el Reginát a suliba mert elmentem dolgozni, majd este jövök.
Joe


Megcsináltam a reggelit és felkeltettem Reginát.

-Regina ébresztő!-és elhúztam a függönyét.

-Hol van Joe?-kérdezte álmos hangon.

-A munka helyén. Öltözz fel és gyere reggelizni.

-Jólvan megyek.

Aztán kimentem a szobájából és bementem a szobámba megírni a maradék házimat.
Hallottam ahogy baktat lefelé a húgom és a csörömpölést a konyhából. De én inkább a leckémre figyeltem. Aztán megszólalt a telefonom.

-Hallo?

-Szia Aisha vagyok.

-Ó, hello Aisah, hogy vagy?-kérdeztem vidáman.

-Köszi jól, csak azért hívlak, hogy én megyek érted vagy is készülögy és nicsen kifogás!-nevetett a vonal túlsó végén.

-Jó, de a húgomnak is jönnie kell.

-Rendben, elfér.

-Jó akkor öt perc múlva.

-Oké, szia Kendra!

-Szia!-és letettem.

Lerohantam a táskámmal az emeletről be a konyhába.

-Siess húgi, öt perc múlva fuvar érkezik.

-Ki?-kérdezte Regina tele szájjal.

-Aisha.

-Jó, de fel kell szaladnom a táskámért.

-Rendben, de siess.

Aztán megszólalt a csangő, pont mikor pakoltam be a mosogatógépbe. Aisha volt.

-Szia, gyere be.

-Köszi.-és átöleltük egymást.

-Regina?-kérdezte.

-Még felment a táskájáért.

-Itt vagyok!-jelentette be és átölelte Aishát üdvözlően.

-Szia, akkor mehetünk?

-Igen.

Aztán kimentünk és bezártam a lakást. Amikor kiszáltunk az autóból Regina máris
megtalálta a barátnőit, ugy ahogyan én is. Én igazából nem megtaláltam, hanem lerohantak. Későn jöttünk mert máris becsengettek. Amikor bementünka terembe majdnem hátra estem a meglepetségtől. Ashleyt láttam, Paul húgát. Vagyis ide járnak suliba.

-Kendra minden rendben?-kérdezte aggodalmas képet vágva Aisha.

-Igen.

-Gyere kérjük el az ülésrendet.

-Jól van.

Amikor megláttam kimellé ülök majd elkezdtem szédülni.Nem volt kedves velem Ashley
és nem reméltem jót. Bejött a tanár és lekellet ülni.Ashley olyan szép volt, hogy én elalacsonyodtam mellette. Aztán az történt amire nem számítottam:

-Hagyd békén Pault, mert nagyon begbánod!-mondta ellenségesen.

-De hát nem csináltam vele semmit-mondtam.

-De ne is gyere hozzánk soha többet így is veszélybe sodortad már, kopj le!

Aztán mintha mi sem történt volna ment tovább az óra. Nem értettem. Mit tettem?

6 megjegyzés:

  1. Merillia remélem nem gond, hogy kitettem a fejezetet. Majd msn-en elmagyarázom h. miért.

    VálaszTörlés
  2. Szia szia!:)
    Látom belejöttél!:) Tetszett a fejezet, ésnem kivtni valként mondm, csak kicsit az átkötő rézekkel még dolgozz, ha lehet...:) Kíváncsi vagyok, miért kell békén hgynia, szóval amint tudod, hozzda fejit!:)

    VálaszTörlés
  3. *nem kivetni valóként mondom
    **hagynia
    ***hozzd a

    Bocsesz, akadozik a billentyűzetem...:S

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Semmibaj, de mire gondolsz átkötő szavaknál??
    Táborban voltam és nem tudtam írni!

    VálaszTörlés
  5. Kitettél az oldaladra?
    Lécci válaszolj Mystic Angel!!

    VálaszTörlés