Tartalom

Ez egy lányról szól akinek elég baja van így is, még meg kell tartania a barátja titkát. Vajon képes lesz rá, vagy összetör örökre?

2010. július 18., vasárnap

1. fejezet - Egy héttel az évforduló előtt (1.rész)

Anya lehívott minket az emeletről, mert be szerettek volna jelenteni valamit apával. Mi már sejtettük a húgommal, hogy mi lesz az, a kérdés az volt, hogy mi is velük mehetünk-e.

- Lányok...-kezdte apu ünnepélyesen- beszeretnénk jelenteni valamit.

A húgom szemtelenül és a szemét forgatva belekezdet.

- Tudjuk, tudjuk...elmentek az évfordulótok miatt valahova.

- Igen -mondta apu befejezve.

- És mit csomagoljunk?

- Regina fejezd be! - szóltam rá dühösen, mert láttam anyán a lelkiismeret furdalást - nem viszünk magunkkal semmit, nem megyünk - vallottam be Reginának és magamnak csalódottan.

- Mi? -és Regina anyu felé fordult.

-Sajnálom -mondta anyu fájdalmas képpel.

-Kivel leszünk? -kérdeztem lényegre törően.

-A bátyátokkal.

-De Joe Berlinben van - mondta Regina kárörvendően.

-Igen, de erre a hétre most haza jön.

-De...-kezdte megint a húgom.

-Nem, Regina fejezd be, te is tudod, hogy Joet már régen láttuk, és örülnöd kéne, hogy találkozhatsz vele!

-Én örülök is, de nekem nem ez a bajom.

-Akkor mi?-kérdezte anyu dühösebben.

-Veletek akarok menni!

-Nem Regina, itthon maradsz!

Reginának könnybe lábadt a szeme és felrohant az emeletre.

-Utána megyek -mondtam hősiesen.

Kopp, Kopp

-Igen? - kérdezte remegő hangon.

-Regina...- szóltam kedvesen a kishúgomhoz.

-Mi van? - szólt durcásan.

-Ne csináld ezt, máskor is mentek már el anyuék ketten, és nem csináltál ekkora hisztit.

-Jó rendben, tudom mire gondolsz, engedjek.

- Akkor mi lesz a válasz?

- Igen, de csak Joeért, mert nagyon szeretem - és, hogy kimutassa a szeretetét megölelte a párnáját.

- Köszönöm.

Kimentem Regina túlcsicsázott, rózsaszín szobájából, és lementem a konyhába.

- Nos mi volt?-kérdezte anya sürgetően.

- Meg volt, le van rendezve.

- Köszi.

- Nincs mit.

Aztán az órára néztem és felrohantam az emeletre és be a szobámba. Eszembe jutott, hogy ma mozizni megyünk Aishaval. A legjobb barátnőm, Aisha vicces, kedves és mindent megért. Óvodás korunk óta ismerjük egymást, de csak az általános iskolában kezdtünk legjobb barátokká válni. Amikor felöltöztem és lerohantam majdnem apuba botlottam.

- Hova, hova Kendra?

- Aishához.

- Akkor jó, de óvatosan.

- Oké.De most mennem kell mert már Aisha vár.

- Rendben, érezd jól magad!

- Köszi, szia!

Kimentem az ajtón, Aisha már várt.

- Helló!- mondtam felszabadultan.

- Helló! Mi tartott ilyen sokáig?

- Semmi, majd elmesélem, csak annyit mondok tiszta őrültek háza van nálunk.

- Oké - mondta Aisha a jól megszokott "mi volt itt" grimaszával.

- Pattanj be! - szólt rám és a kocsira bökött.

- Új?

- Igen, de majd elmesélem - Mikor beültünk a kocsiba még az a jól meg szokott gyári szag ütötte meg az orrom.

- Nos ki kezdi?

- Kezdem én - szólt Aisha- nekem úgy is rövidebb.

- Kérdés? - kérdezte Aisha és körbe nézett a kocsiban.

- BMW, nem volt olcsóbb a kirakatban? - és gúnyosan mosolyogtam.

- Szülinapi ajándék - nyafogta.

- Jól van - és könnyedén felnevettem.

- És nálad mi a bolondok háza?

- A húgom és a szüleim.

- Mi történt?

-A szüleimnek most lesz a házassági évfordulójuk és Regina velük akart menni, de anyu és apu nem így gondoltál és a húgom elkezdet hisztizni.

-És ki fog vigyázni rátok?

-Joe.

-Ezt nem hiszem el-mondta Aisa és durcásan rám nézet.

- Mi a baj?

- Dan és Corinne még mindig ilyenek?

- Mármint milyenek? -kérdeztem meglepetten.

- Olyanok, hogy nem engednek egyedül otthon maradni.

-Ismered őket, 18 éves koromig semmi, csak elmehetek vala hova veled vagy a
csajokkal.

-Igen, de az én anyám megengedi -mondta.

- Az a tied és nem az enyém.

- Hát ja - és, hogy lezárjuk a témát mind a ketten felnevettünk.

Amikor megérkeztünk szerencsénk volt mert nem kellet várni, így hát bementünk és megnéztük a filmet. Mozi után haza mentünk és benyitottam a házba.

- Sziasztok!- mondtam bejutva, de észre vettem, hogy mindenki alszik.

- Remek...

Így hát felmentem a szobámba és a szekrényből előhúztam a hálóingemet és bementem a fürdőbe. Megfürödtem és lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése