Tartalom

Ez egy lányról szól akinek elég baja van így is, még meg kell tartania a barátja titkát. Vajon képes lesz rá, vagy összetör örökre?

2010. július 19., hétfő

1. fejezet - Egy héttel az évforduló előtt (2.rész)

Az ébresztő óra 7:00 mutatott és kelnem kellett. A nap az egész szobámat bevilágította. Olyan szívesen maradtam volna még két órát az ágyban, de anya hangját hallottam a húgomnál és ha nem kellek fel akkor hozzám is bejön. Apa már a munkahelyén volt egy órája. Anyu ma szabadnapon volt és hallottam, hogy megpróbálkozik a reggeli készítésével. Anyám nem volt az a tipikus háziasszony jelleg, inkább az a munkamániás jelleg volt, még ha nem is látszott rajta. Mire leértem az asztalon már ott voltak a rántották és a húgom ott fintorgott mellettük.

-Sziasztok!- mondtam és körbe üdvözöltem mindenkit.

-Szia kicsim!- mondta anyu és elém tolta a rántotta adagomat.

-Ízlik lányok?- kérdezte felénk fordulva.

-Igen, nagyon jó- hazudtam.

-És neked Regina?

-Szerintem szörny...- és Regina oldalába böktem.

-Szerintem szörnyen finom anyu- mondta Regina és jó ízűen próbálta enni.

A tojás félig nyers volt, így hát nem vártam nagy durranást Reginától. A húgom sokat nyafogott, de szókimondó volt.

-Anyu ma iskola után találkozom a csajokkal, a közeli szórakozó helyen.

-Nem!- mondta anyám ellenkezést nem tűrő hangon.

Talán azért kapta fel a vizet mert félbe szakítottam az olvasással, de lehet, hogy más miatt.

-De miért?- kérdeztem kelleténél kicsit dühösebben.

-Tessék ezt nézd meg, akkor megérted - és odadobta nekem az újságot.

Az újság címlapján csupa nagybetűvel ez állt:
HÁROM EMBERT MEGÖLT VALAMI ÁLLAT A KÖZELI SZÓRAKOZÓ HELYEN.AZ ÁLLATOT MÉG KERESIK.

-De anyu...- kezdtem bele, de anyám félbeszakított.

-Nem!- és elindúlt hogy bepakolja a tányérokat a mosogatógépbe.

Én fölálltam és elmentem az iskolába. Az udvaron találkoztam Aishaval és eléggé elvolt kenődve.

-Mi a baj Aisha?- és megöleltem.

-Nem mehetek veletek a buliba anyám megtiltotta.

-Véletlenül nem az újság cikk miatt?- kérdeztem gyanakvóan.

-De- mondta Aisha meglepettem.

-Engem se engednek és az újság cikk miatt- mondtam és vágtam egy pofát.

-Mért nem tudta megölni az a állat azt a három embert jövő héten?

-Nem tudom- és felnevettünk.

-És csináljunk valamit helyette?

-Sajnálom de bioszra kell tanulnom- és láthatóan Aisah elátkozta magában a biosz tanárunkat.

-Ja azt nekem is.

-Jó akkor majd találkozunk szünetekben.

-Oké, szia!

-Helló -és búcsúzóul megöleltük egymást.

Az óra nagy részére tudtam figyelni és hamar el is repült a nap. Hazatérésem után bekaptam egy szendvicset és elmentem a szobámba, hogy nyugodtan tudjak tanulni.
Másnap hamar felkeltem mert tudtam, hogy ma jön Joe. Amikor felöltöztem és kinéztem a nyitott ablakon egy hűvös szellő megcsapta az arcomat. Aztán hirtelen egy árnyék ment át a szembelévő falon.

-Ez meg mi a fene volt?- kérdeztem magamtól és gyorsan becsuktam az ablakot.
Sosem szerettem az árnyékokat, még néha a sajátomtól is megijedek.

-Lányok lefele megérkezett Joe!- mondta apa fáradt hangon. Vagyis ő ment ki a reptérre Joeért. Igazából azt hittem anyám lesz, mert mindig is szerette a reptereket. Regina szokásához híven sikongatva ment le és Joe karjaiba ugrott. Én lassan és nyugodtan leballagtam, pedig nem voltam nyugodt. Milyen árny lehet az ami csak úgy elillan, még tárgy sem volt ott aminek az árnyéka lehetett volna. Mi volt az?

-Jössz már vagy nem is akarsz üdvözölni?- sürgetett Joe és egy mosolyt engedett az arcára. Aztán én is a nyakába ugortam.

-Hé Joe, te kondi terembe jársz, olyan izmos lettél?

-Ez is, az is.- mondta és erejét firtatva a kiduzzadó izmaira bökött.

-És mi volt veled fiam?- kérdezte apa, aztán megölelte.

-Semmi, a főnök fizetésemelést adott.

-Micsoda?- kérdezte anya és ő is boldogan megölelte.

Joenak már ideje volt fizetés emelést kapnia. Joe 25 éves és sokat szenved a főnöke mellet. Így nagyon jól fizető állása lett. Anyuék elmentek a másik szobába pakolni. Regina oda ment és majdnem elsírta magát, látva, hogy anyuék készülődnek.

-Reginának mi baja van?- kérdezte Joe és Regire nézet.

-Kissé érzékeny- mondtam és megvontam a vállam. Joe oda ment Reginához és ezt mondta neki:
- Ma arra gondoltam elmehetnénk a kedvenc éttermedbe.Mit szólsz hozzá?

-Jó- és láthatóan jobb kedvre derült.

Apáék az esti géppel mentek és így hát kivitte Joe őket és utána mentünk kajálni.
Másnap elmentem bevásárolni és egy igen győnyőrű ház előtt sétáltam el. Nem volt ismerős talán új lakók?De kik lehetnek? Majd úgyis találkozunk a suliban. Legalábbis remélem. Holnap jönnek haza anyáék, mert ma beszélt velük Joe. Én titokban Aishával és a csajokkal vásárolni voltam. Anya Joenak a lelkére kötötte, hogy ne engedjen el sehova mert még nem csillapultak a kedélyek, de Joe engedett és nini, nem lett semmi bajom. Korán feküdtem le. Holnap jönnek anyáék és felakarok készülni rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése